Benim Rent A Car ANKARA

in , , , , ,

Benim Rent A Car 2013 yılında Ankara'da kuruldu. Araba kiralama, havaalanı transferi  ve   şöförlü araç tahsisi hizmetleri vermektedir.
Hizmetlerimizi  vermeye ilk olarak Ankara Esenboğa Havaalanında  başladık.
            Kuruluş politikası olarak kendimize olabildiğince en uygun fiyat ve en önemlisi birebir müşteri ilişkilerini belirledik. Birebir müşteri ilişkileri aynı
zamanda  müşteri memnuniyetini de ön planda tutmamız gerekliliğini ortaya çıkarttı. Misafirlerimizin görüşlerine büyük önem vermekteyiz. Verdiğimiz bu önem
doğrultusunda sektörde yeni olmamıza rağmen sunduğumuz hizmetlerle farklı bir bakış açısı kazandırdık.
            İlk olarak Benim Saatlik Transfer Hizmeti, Benim Deneyimim ve Benim Kiralık Aracım  gibi yenilikçi çözümler sunduk. Bu anlayışda
olmamızda en büyük etken hedefimizin ilk olarak Ankara’da araba kiralama ve havaalanı transferi konusunda  ilk akla gelen firma olmak. Daha sonra ise tüm
Türkiye’de araba kiralama  alanında önde gelen firmalar arasına girebilmek vardır.
            Benim Rent A Car  sayesinde araba kiralama ve havaalanı transferi ihtiyaçlarınız için minimum zaman harcarken asıl faaliyetlerinize kafanız rahat
şekilde odaklanabilirsiniz. Bunum yanında size sağladığımız son model ve lük araçlarda imajınıza katkı sağlar, konforlu seyahatin tadını çıkarır ve güvenli bir şekilde
seyahat edebilirsiniz.
            Kısacası Benim Rent A Car olarak  kar elde etmeyi ikinci planda tutarak misafirlerimize en kaliteli  şekilde hizmet veriyoruz.


www.benimrentacar.com          

Görüşlerinize önem veriyoruz. 
Saygılar.
Selahattin HACIHASANOĞLU

This information box about the author only appears if the author has biographical information. Otherwise there is not author box shown. Follow SORA on Twitter or read the blog.

GameStick

Özel Teklif

www.benimrentacar.com 'da size özel % 25 indirim fırsatını kaçırmayın.

Kupon Kodunuz: 7356oles

İletİŞİm

s.hacihasanoglu@gmail.com