Michel Teló -Ai Se Eu Te Pego (şarkı sözleri)

in , , , ,



Portekizce

Ai Se Eu Te Pego

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pego
Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego
Sábado na balada

A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar
Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai se eu te pego
Delícia, delicia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego
Türkçe

Ah, yakalarsam

Vay, vay
Beni bu şekilde öldüreceksin
Ah, yakalarsam
Ah, ah, yakalarsam
Tatlı, tatlı
Beni bu şekilde öldüreceksin
Ah, yakalarsam
Ah, ah, yakalarsam
Cumartesi diskoda
Herkes dans etmeye başladı
En sıcak kız yanımdan geçti
Böylece cesaret aldım ve konusmaya başladım
Vay, vay
Beni bu şekilde öldüreceksin
Ah, yakalarsam
Ah, ah, yakalarsam
Tatlı, tatlı
Beni bu şekilde öldüreceksin
Ah, yakalarsam
 Ah, ah, yakalarsam

This information box about the author only appears if the author has biographical information. Otherwise there is not author box shown. Follow SORA on Twitter or read the blog.

GameStick

Özel Teklif

www.benimrentacar.com 'da size özel % 25 indirim fırsatını kaçırmayın.

Kupon Kodunuz: 7356oles

İletİŞİm

s.hacihasanoglu@gmail.com